Benjamin button..

Mötet gick bra, var dock svårt att berätta att jag inte ska vara med längre.. och det var fler barnledare som ska sluta. Men jag hoppas att dem löser det, Mamma är snäll och tar mina grupper nu. Fast hon var "vilande" nu.. men hon är den enda som är kvar som kan gymnastik. Man kan ju inte lära ut en handvolt om man själv aldrig gjort någon..

Kalaset var trevligt, bjöds på kycklingsallad och snickestårta, som var så god !! Jokke blev förtjust i mammas fransbrödbullar.

När vi kom hem la jag mig i soffan och tittade på vänner, jokke spelade lite tvspel. Sen somnade jag till och vaknade nu för en stund sen.. känner mig smått seg. Vi ska snart bege oss ner till affären och köpa lite mat, har inte bestämt vad vi ska äta ännu. Jag är bara sugen på något lätt, och Jokke ville ha varma mackor.

Håller på att ladda hem Benjamin button, den funkade inte sist. Så det blir väl att vi tittar på den ikväll, om vi orkar dvs.

Imorgon jobbar jokke till halv ett, sen ska vi iväg. Vad kvällen bjuder på det vet jag inte..

Hoppas ni haft en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja jag tänkte ju att alla andra skriver, så jag följer med strömmen =)

2009-03-08 @ 23:25:48
URL: http://idaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0