Älskar min Joakim!

Igår kväll åkte vi hem till Jokkes mamma och Kenneth, fikade på blåbärspaj och semlor. Spelade lite kort, mitt i allt spelande flyger en migrän attack på mig och jag blir skit kass, så vi får åka hem. Jag fick ligga i baksätet på vägen hem och trodde på fullaste allvar att jag skulle dö. Hemskt var det. Väl hemma kände jag mig lite bättre, la mig i soffan sen tittade vi på stepbrothers, rolig film det !

idag händer inte alltför mycket, skulle egentligen på uppföljning på ams men jag är inte riktigt kry från igår så jag hoppas det idag.

nu ska jag fixa med lite papper till a-kassan och sånt mindre roligt.

Gick in på Jokkes blogg innan och såg han bla skrivit
"Söndagen bjöd inte på något som är av värde att veta mer än att jag kan säga att jag älskar min Johanna mest av allt i hela världen! Hon skall jag ha resten av mitt jordliv! Hon är allt jag vill ha hos en kvinna och massor därtill!"

som jag älskar honom !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0