Äldre män ska man ej förakta...

Nu har jag och Adam precis ätit frukost, slöar i soffan. Skönt. Hade en riktigt myskväll igår, vi åt pizza tittade på Ironman och spelade alfapet.

När vi gick ner till affären innan fick jag en riktig kick av massa våkänslor, kände en doft som gör mig påmind om sommaren. Ni vet när det regnat på asfalten, sån doft :) Och jag känner att jag bara vill vara ute hela dagen !!

Adam blir hämtad kvart i elva, han ska hem till en kompis och leka, Jokke kommer hem vid den tiden och håller rast. Sen ska ev jag och Julia ut och gå, annars går jag själv.

Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på..  blir ev en sväng till svärmor.



Äldre män skall man ej förakta
de gör det länge
de gör det sakta.
Men unga killar är bara skit.
Det är ju knappt så de hinner dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0