6 månader..

Idag är det exakt 6 månader sen Jokke kom hem till mig och sov hemma hos mig, den dagen hade jag verkligen väntat på. Att få somna vid hans sida och vakna upp och det första jag får se är han.. det var en underbar känsla. Sen dess har jag fått göra det varenda natt, och jag blir mer och mer kär i honom för varje morgon jag vaknar upp. Jag älskar honom så otroligt mycket ! Finns inte ord starka nog för att beskriva min kärlek till honom.

 Mitt hjärta kommer alltid att slå för dig !!


Nu ska jag hoppa in i duschen och göra vid mig, och bädda sängen, för det kom jag på att jag glömt : ) Sen ska jag upp och möta Jokke vid jobbet klockan ett, sen ska vi ut på långpromenad i det underbara vädret !!


 Dem fick mitt hjärta av mig igår, riktiga vårblommor !


Hoppas ni får en fin dag mina vänner. Ser nu att jag redan är uppe i 60 unika läsare, ni har alla hittat tillbaka : )

Kommentarer
Postat av: Veronica

Har ni bara varit tillsammans i 6 månader? ;-)

Du e söt vännen, klart kallar sexsuget så gör det. Men va fan? glo på porrfilm så folk ser det ? då hade jag nog hellre knullat någonstans så folk såg det ;-) Varför vara pryd ? tss !

2009-03-18 @ 12:05:39
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: hanna

ja men man ska läman föresträde om de e gågata o där korsar ju gågatan, fast de e väg från andra hållet. varför e de upphöjt där då ? psycho gata. heheheh

2009-03-18 @ 14:56:44
Postat av: Veronica

Ni pökar väll massa idag =)

2009-03-18 @ 15:45:17
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fina tulpaner. Är lite avis då jag ej sj kan ha några för de får ej vara ifred för katten ^^.

2009-03-18 @ 17:00:21
URL: http://youandmehoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0