Vart är solen ?

Jokke väckte mig halv nio, lagom trött var jag men fick glatt gå upp. Klädde på mig sen gick vi ner till affären för att köpa frallo, insåg ganska snabbt att det inte var något strandväder idag så vi köpte bara frallor till frukost. Blev lite små sur för jag behövde gå upp så tidigt när vi sen ändå inte ska till stranden, så typiskt att det är sånthär väder.

Nu viker jag tvätt, sitter i bikini och väntar på att solen ska komma fram sen kör vi direkt till stranden. Men vi har säkert sån otur idag när vi båda är lediga att det inte blir någon sol. Får väl ta och sova lite sen då för jag är sjukt trött.

Det gör lite småont när bebis sparkar och jag sitter ner.. och det roliga är att "han" sparkar mest nu på fm när jag sitter, sen resten av dagen är det ganska blandat. Men jag älskar att känna sparkar då vet jag att allt är bra : )

Ikväll är det LASSE STEFANZ i värestorp, och stackars mamma har brutit tån så hon kan nog inte dansa så mycket. Sån otur.

Nej nu får jag fortsätta med tvätten.

Förresten, vi tittade på "Vi hade iaf tur med vädret igen" igår, den var knappt godkänd men vi allt ett par skratt.

Trevlig dag.


Kommentarer
Postat av: Maria

Man ska inte lita på vädret i Tollarp. Jag har varit på stranden i Åhus hela dagen. Inte ett moln på himlen och strålande sol :) Kör dit nästa gång ändå, man kan ju alltid vända hem igen om vädret inte passar ;)

2009-06-27 @ 16:15:06
URL: http://niceversion.blogg.se/
Postat av: Julia

Visst var den totalt värdelös? Som du säger fick man sig några goa skratt men man blev ju jättebesviken när slutet kom.

2009-06-27 @ 19:13:55
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0