underbart lycklig.

Jag är världens lyckligaste och har världens bästa pojkvän/sambo. Han är det bästa som hänt mig och jag älskar honom obeskrivligt mycket !! Jag ser verkligen fram emot att bilda en familj med honom och stärka vår kärlek ännu mer. Jag har aldrig känt så stark för någon som jag gör för Jokke. Vi har det så otroligt bra tillsammans och så roligt. Vi har aldrig varit ovänner och det känns verkligen bra, vi möts på halva vägen vad det än gäller och det är så otroligt skönt. Jag vill leva mitt liv med honom och det är jag säker på, det känns så rätt. Vi längtar så efter vårt busfrö, som för övrigt busar som bara den i min mage :) Känner den massor nu och det är så mysigt !!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad roligt att du känner massor nu :) Ni två passar så bra ihop tillsammans. Som handen i handsken :) Ta väl hand om varandra :)

2009-06-08 @ 16:08:45
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: jokke

älskar dig också mest av allt! Heja lill-zlatan!

2009-06-09 @ 19:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0