Stranden,värestorp.

Efter jag skrivit klart min inlägg vek jag klart tvätten sen gick jag och vilade en timme. Vaknade av att Tobbe ringde. han lämnade av Sara här då han skulle iväg, då bestämde vi oss för att åka till stranden och det var riktigt skönt. Jokke slumrade till så jag fick väcka honom så han inte skulle bränna sig. Vi hade med oss vatten och honungsmelon och jordgubbar, så gott !! Självklart blev det glass innan vi åkte hem, prövade viol idag och den var riktigt god !! Jokke och Sara gjorde sig roliga att jag spillde på mig, men strax efter ser jag att dem båda gjort samma sak, haha som vi grisade oss.

Nu är vi precis hemkommna och Tobbe har nyss hämtat Sara. Vi ska ringa och beställa mat nu snart sen får vi fixa till oss, kör mot värestorp halv nio.

Pizza nu !

Älskar min underbara Jokke !!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är de bästa att grisa sig ibland ;)

2009-06-27 @ 21:01:46
URL: http://baramitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0