Sista lediga dagen.

Ja sen imorgon återgår jag till jobb. Därför ska jag vara ute HELA dagen!! Ska upp till Ica nu och köpa lite god frukt att ha med mig till badet, och bre lite mackor att ha med. Jokke jobbar idag och jag vill inte åka till stranden då jag är lite öm i kroppen så jag tar badet istället, mycket varmare i vattnet sen har jag inte träffat lillebror på hela helgen och jag saknar honom.

Denna helgen har varit helt underbar!! Igår kväll tittade vi på Transformers och den var bra, jag har dock inte sett ettan och enligt Jokke var den bättre. Men vi hade riktigt mys.

Förresten så tror jag vår bebis gillar lasse stefanz, för den rörde sig riktigt mycket hela kvällen och sparkade och hade sig : ) Och nu "vaknade" den nog precis fick ett par kraftiga sparkar.

Nej nu får jag ta tag i denna dagen med, hoppas ni får en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

W gillade musik :) Sparkade som bara den när ja spelade. Mysigt me sparkar!

2009-06-29 @ 16:54:15
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: MR

Godmorgon. Skitsnacket på jobbet var inte mellan kollegorna utan av alla kunder. Det är vi i kassan som får höra allt bara och det e ganska tröttsamt. Ha det bra, nu ska jag och Julia till Karlshamn =) Kramar i massor!!!

2009-06-30 @ 06:37:21
URL: http://kanonbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0