midsommardagen - venestad

Gårdagen var mycket trevlig, när vi kom ut till tydinge dukade vi direkt upp maten, dem andra hade redan ätit. Jokke grillade kött men jag åt självklart sill och potatis, så jävla gott var det !! Jag märker nu att jag börjat äta mer än jag brukar, även Jokke kommenterade det, men det är ju bra då jag varit lite "klen" med det innan. Var uppe lite vid dansen och Jokkes kusin Malin sjöng för alla uppe på scen, tänk vad alkohol kan göra. Jag stod mest och tittade på Livius, tänk att om 4 månader har vi en egen bebis, så underbart !! "Han" sparkade massor igår och höll på långt in på natten, det blir alltmer för var dag som går och jag känner mer intensivt. tillbaka till midsommar, ja jorgubbar och massor med tårta åts det, jag nöjde mig med jorgubbar då jag verkligen älskar det. Och vi har två liter med oss hem då vi köpte för mycket, så det ska jag äta till frukost. Sen framåt natttimmarna så började det regna så då satt vi oss inne i förtältet och drack kaffe och jag åt chips : )  Var hemma vid halv tre inatt, lagom trötta.



Idag är det venestad, förfest hos Annelie. Hoppas på att renget upphör annars är det mindre kul.

1 vecka till Lasse stefanz !!


Älskar min underbara sambo mest av allt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0