Marängsvis

Usch vad trött jag var i morse när klockan ringde, två sena nätter på rad det ger en "baksmälla" så dagen på jobbet har varit seg och jag har itne varit på mitt bästa humör, ville mycket hellre ligga kvar i sängen och mysa med Jokke. Men ikke, här ska det jobbas..

Nu har vi precis ätit pastasallad och till efterätt blir det marängsvis : )

Jag förstår inte, när "våra" kunder fick veta att vi skulle ta in arlas mejeri sortiment blev det massa liv, kunder som skulle sluta handla hos oss etc, men nu när vi har det och har rabatt kuponger då handlar dem en massa, att folk orkar vara så snåla?! Suck.. det är väl bara för jag är emot arla, jag tycker ju vi ska bidra och försöka behålla skånemejerier så länge iv kan.. men alla har vi olika uppfattningar.

Gårdagen, ja vi hade riktigt trevligt hos Annelie, men venestad var väl ingen hit, jag tycker verkligen det suger att vara nykter bland fulla folk, usch för det. Så jag hade ju inget vidare kul, men Jokke hade och det är viktigast för mig : )

Lägger upp bilder imorgon då jag ska spendera resten av min kväll med att mysa med min sambo, har knappt fått göra det idag.

imorse när vi låg och mös fick Jokke känna två jätte starka sparkar, sen när jag lägger handen på magen då blir det lugnt, direkt Jokke lägger den börjar "han" buse..

Nej gott folk, lite kommentarer hade inte varit fel.

Natt natt..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad gott de lät :D Hihi dom små kan vara väldigt busiga ;) Vet precis hur det är :) Vi tjockisar får umgås mer tycker jag :) Du får sluta jobba så mycket ;) Kram kram

2009-06-21 @ 23:23:50
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: Anna

Gott med marängsvis! Evighet sen man åt de!

Måste va undebart att får känna att där e något som växer innut i sig!

Kram Anna

2009-06-22 @ 09:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0