Lotta på Liseberg

Var som sagt hos tandläkaren idag, inga hål vilket var skönt. Gick sen ner till badet där Mamma och Adam var, efter jag varit där i 10 min kom Jokke med. Sen solade vi och badade en massa, riktigt skönt !! Tobbe och Sara kom med ner en sväng, riktigt trevligt. Men Jokke är illröd på ryggen så han kommer säkert få ont när vi lägger oss sen, stackare.

Efter vi badat och kommit hem kom Sara och Tobbe upp hit och åt Pizza, eller ja Jokke åt sallad då det är måndag idag.

Nu ikväll har Julia varit här. vi har ätit melon och tittat på Lotta på Liseberg. Var ingen direkt höjdare, tycker mycket bättre om Allsång som börjar imorgon, men typiskt nog jobbar jag till kvart över åtta så jag missar det. Men jag har sovmorgon och det är riktigt skönt, sover så dåligt på nätterna så jag behöver mina sovmorgnar.

Idag har bebis sparkar mycket, "han" blir allt med vildare för var dag som går och det är så mysigt. Längtar så tills oktober.


 Lotta på Liseberg

 Gott !!

 Nyponsoppa med mandelbiskvier


Nu ska jag mysa med min Jokke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0