Älskar att vara gravid och min kropp.

Just nu älskar jag att vara gravid, än så länge har jag bara fått bröst och mage och det är precis så jag vill ha det, anledningen till att jag vet det är att jag inte gått upp mer än 2 kg plus att jag kan ha mina gamla byxor förutom vid mage, men visst jag har säkert lagt på mig lite på rumpa och så med, men jag älskar min gravidkropp, jag vet att det kan vända väldigt fort men jag njuter av det massor !! Sen att jag har en vild bebis som sparkar allt kraftigare för var dag som går det är så underbart! Det går verkligen inte att beskriva denna känlan, jag minns när jag satt där med mitt positiva test och längtade tills detta, nu är jag här.. och var dag som går är en dag närmare tills vår bebis kommer. Jag längtar så enormt mycket tills oktober !!

Nu ska jag sova !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0