7-1

Ja så slutade Matchen, Huaröd vann ganska stort dvs. Jokke spelade bra, han är så duktig. Och fruktansvärt snygg i sina matchkläder, mums !! Tina kom och höll mig sällskap med, trevligt att slippa sitta själv och titta.

Jobbedagen har gått bra, var lugnt fram tills cirka tre sen kom det en del kunder så då fick vi ha två kassor öppna.. men det har knallat på bra. Dock har jag varit fruktansvärt trött hela dagen, och nu ikväll började huvudvärken komma igen, vilket jag inte saknat.

Nu ska jag duscha sen lägga mig och sova, imorgon hár jag sovmorgon. Jobbar 12-20.15

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj vann de så stort.. det trodde jag inte om Huaröd :)

2009-06-25 @ 22:49:24
URL: http://emmath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0