Tråkdag.

Johanna
Jag har tappat bort ditt lösen, jag har försökt skriva i min blogg flera gånger men inte fått något svar, men efter din kommentar igår eller idag kanske det var :) Så vet jag du läser, så skulle du vilja skicka ditt lösen ? : )


Linnea är sjuk så det blir inte att hälsa på henne och Lovis idag, tråkigt då jag hade sett fram emot det. Men det kommer fler dagar, nu får Linnea bara se till att bli frisk.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, Jokke jobbar delad tur och det är verkligen skittråkigt . Får ta och våldgästa mamma sen.. hon ska färga håret och klippa mig iaf, skulle egentligen ta det ikväll då jag vill träffa Adam som varit hos pappa, men jag sticker nog dit tidigare. Är rastlös och orkar inte bara sitta hemma.

Vaknade av att bebis sparkade på blåsan idag, sen var den aktiv en längre stund, sparkarna börjar göra lite små ont när "han" träffar rätt.. Annars är det så mysigt !!

Hade fruktansvärda kramper i vänstra benet inatt igen, det gör verkligen helt sanslöst ont. Är öm som bara den idag..

Nu ska jag och Mamma åka ut till Eko.

Kommentarer
Postat av: katta

hej!.. nej det är inte alls skoj med den magknipen jag hade inatt.... bävar nästan för att lägga mig ikväll. usch usch!

2009-07-19 @ 17:01:12
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Melinda

Jaa, den är ju sååå fin :D

2009-07-19 @ 17:12:50
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0