Barnvagn - Check

Jaha då beställde vi alltså barnvagn igår, och ni kan tro jag inte sovit alls inatt. Velig som jag är så tänkte jag att det kanske inte var rätt val och bla bla.. det är mycket därför med vi beställde den såhär tidigt, för skulle vi nu inte vara nöjda så hinner vi byta innan bebis kommer. Och som säkert alla andra blivande mammor vill man ju att ens barn ska ha det bästa !

Denna dagen bjuder på jobb mellan 13-20.12 sen händer det nog inte alltför mycket. Brukar vara rätt seg efter att ha jobbat kväll.

Jag vill flytta, eller ja Jokke med. Vi vill ha en marklägenhet eller en lägenhet på första plan, det är inte alls skoj att bo på tredje våningen..spec ju tyngre jag blir.

vägde mig förresten hos mamma igår och jag har fortfarande bara gått upp 2 kg.

Nu ska jag äta lite frukost, bebis sparkar massor : )


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tusen tack! Ser att du också ska få barn, vad spännande! Mår du bra i graviditeten? Hoppas!

2009-07-14 @ 11:51:47
URL: http://semlesara.wordpress.com
Postat av: Mamma Sandra ☆

hehe jag tror jag råkat trycka i en gammal bloggadress ;P

2009-07-14 @ 11:59:20
URL: http://saundraa.blogg.se/
Postat av: Linnea

lyx!

2009-07-16 @ 14:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0