Underbara värme !!

Igår var jag och Sandra ute hos hennes mormor och morfar och hjälpte till att göra jorgubbssylt, jag och hennes morfar snorpade totalt 42 liter.. haha det var lite jordgubbar det.: ) Hennes momor spådde mig och fick fram samma kön som dem andra fått som gjort det : ) Lite spännande allt.  När vi var färdiga med sylt och så åkte vi hem till Sandras mammas och pappas hus och badade, även Julia var med då. Lite små sur var jag för jag inte fick sola på hela dagen, men det får jag väl passa på med idag.

Kvällen igår åkte vi ut till tydinge, där det grillades och badade. Inget jag gillade, tycker inte alls om att bada i sjöar där jag inte ser botten. Så Jokke fick "bära" mig i vattnet, men det var mys tycker jag : )

Nu har jag precis vaknat och Jokke sove än, ska inoch väcka honom nu så vi kan äta frukost.

Idag vet jag inte vad som händer, Jokke jobbar kväll och det är mindre roligt.

Ha en bra dag.

Stort Grattis till D & S som i onsdags födde en flicka !! : )

Kommentarer
Postat av: jenny

japp, vi kunde inte hålla oss. Fick vet på rutin ul:et att det är en tjej. Ska ävengöra könsul i sthlm för att vara helt säkra.

2009-07-03 @ 20:40:26
URL: http://jennyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0