Tripp till Eko m.m

Precis hemkommen från Mamma.. Efter jag skrivit mitt inlägg bestämde vi oss för att åka ut till Eko, blev lite shopping där och självklart munkar : ) Hittade skitsnygga skor i skoaffären bredvid så dem önskar jag mig av mamma i present : ) Sen lämnade mamma mig hemma så jag hann mys med Jokke innan han skulle jobba igen. Vid kvart i fyra körde jag honom till jobb sen körde jag bort till Mamma. Vi gjorde slingor på mig och jag prövade min hårborttagningskräm. När Jokke hade rast kom han bort, och Mamma bjöd på mat : )  Slingorna blev inte alls bra så vi fick sätta i mörkmousse, nu ser det ju bra ut men får se när jag duschat. Krämen på mina ben var väl siochsådär.. börjar få problem med att raka mig, benen går halvt nu men andra ställen är svårt, magen är ivägen..  Så jag tänkte kräm är bra för jag vågar inte låta Jokke raka mig, haha.. men det får nog bli det ändå.. Köpte även pormaskplåster så nu är jag ren och fri från sånt : )

Nu ska jag vila, är helt slut.

Imorgon är det doktorn för min huvudvärk sen jobb.

Trevlig kväll.


 Pormaskålster är kalas!!

 Drar upp slingor

 Hårborttagningskräm

 Tyckte det blev lite siochsådär

 Adam och jag åt efterrätt !

 trött sambo vilar när det är delad tur på schemat.


Ska titta på Anna Nicole Smith nu..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Pormaskeplåster lät coolt, funkar dom bra? jag har massa envisa små jävlar som jag vill ha bort!

2009-07-20 @ 10:53:33
URL: http://saundraa.blogg.se/
Postat av: * Linda me Cazandra *

Jag tycker den hårborttagningskrämen är bra fast jag har i den rosa.. Använder bara den & är supernöjd =) Kramar

2009-07-20 @ 11:32:04
URL: http://mammaliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0