Skipbo och klipp

Jag sov ju hos Mamma inatt eftersom Jokke hade fest igår.. Vid tolv tiden idag cyklade jag och Adam upp till affären för att köpa lite fika, blev blåbärspaj och kladdkaka, mötte upp Jokke så han följde med bort. Riktigt gott var det. Sen körde jag och Jokke hem och myste ner oss i sängen, fick ta igen eftersom vi inte träffades mycket igår. Slumrade till båda men blev väckta av att Elin ringde vid kvart i fem, så det var bara till att gå upp och klä på sig. Blev inte så mycket klippt, vill ju ha det jämnlångt så vi tunnade bara det och klippte upp nacken, blev kalas nöjd. Ska ta ett klipp innan mitten av sept sen flyttar Elin till Barcelona i tre månader så då får jag klara mig utan henne.

När klipperiet var färdigt och Elin gått traskade vi ner till affären för att inhandla kvällsmaten, blev hamburgare, pommes, sallad och beasås. Gott !! Lagom tills maten var klar kom min älskade vän Julia upp och höll oss sällskap, har inte träffat henne på länge så det var riktigt härligt att få träffa henne. Vi traggade massa och spelade skipbo och som vanligt vann jag och Jokke blev inte alls glad !! .: ) haha..

Nej nu orkar inte mitt huvud detta mer. Imorgon åker vi till helsingör.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för en riktigt rolig eftermiddag/kväll. Har saknat dig! Och din klockrena sambo var kvällens höjdpunkt, men det vet han nog vid det här laget ;-)



2009-07-26 @ 22:23:29
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0