Rix fm festival.

Imorse var vi hos bm och fick höra hjärtljuden på vår lille bebis, och sen gjorde hon ett sf mått och allt såg bra ut : ) Så mysigt var det, lät som en rodeo herregud så fort hjärtat slår. Hade lågt blodvärde så nu får jag återigen äta järntabletter. Fick nu läkartid den 20 och ska kolla huvudvärken igen. Har bokat in tider fram till 27 oktober, men får jag som jag vill så har jag fått innan dess : ) Hoppas på någon vecka innan, men Jokkes släkt och familj vill att jag ska gå över till nov, snälla dem är va?! Anledningen till det är att i Jokkes släkt är dem 5 stycken som fyller år i oktober och dem tycker det räcker, haha.. men jag vill inte gå över !! : )

Har varit och hälsat på Tezz ohc Jonas och kelat lite barn. Ronja förstår inte att jag har bebis i magen haha så söt. Vi bestämde med dem att åka in och lyssna/titta på rixfm ikväll. Hoppas på att få träffa Linnea och Lovis ikväll med : ) Och självklart ska jag ÄTA i stan !!

Fick förresten idag veta att vi får nytt golv och nya tapeter i sovrummet så det ska vi minnsann försöka få innan bebis kommer, fick hem prover idag på det så vi ska titta igenom det och bestämma oss så fort som möjligt..

Nu ska vi äta lite, rullemackor mede philadelphia.

Och Diggiloo igår var förjävla bra !!! Ska dit nästa år igen och ha vip biljetter !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0