Namnsdag..

Ja då har jag namnsdag idag, allt på en gång : ) Sen är det ett helt år till nästa gång : )..

Idag jobbas det mellan 08-14 sen blir det hem och röja undan här hemma, ner med alla kartonger i förrådet och storstäda inne i tvspels rummet. Soffan ska snart bort med. Kvällen vet jag inte vad som bjuder på, blir antagligen mys i soffan med en av filmerna vi hyrde igår.

Nu ska jag försöka få lite mat i magen.

Förresten, till er som är eller varit gravida, kan ni svara på varför jag är öm om min mage på kvällarna och nätterna? Det gör allt mer ont och har även nu börjat på dagarna med.. Tacksam för svar då min bm har sem.

Trevlig dag och helg mina kära läsare ! och tack för alla grattishälsningar igår !

Älskar min stora kärlek Jokke, han gör verkligen mig till världens lyckligaste och jag inser mer och mer för var dag som går hur mycket jag älskar honom och hur rätt han är för mig !! 


                                                                                             Privat inlägg

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis på namnsdagen :) Kan tyvärr inte svara på varför du är öm på magen, inget jag har märkt :S Men kan kanske vara för huden är så ut tänjd nu och att Zlatan slåss innan för gör nog inte de bättre ;) Kan vara en anledningen men gissar bara :)

2009-07-31 @ 07:52:41
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: therese löfstedt

Grattis i efterskott, tänkte på dig flera gånger igår att jag skulle ringa men du vet minnet är inte det bästa så jag glömde de sorry. Hoppas du hade en fin födelsedag :D

Och så får man väl säga grattis på namnsdagen också :)

Kramar familjen Löfstedt

2009-07-31 @ 12:10:08
URL: http://thereselofstedt.blogg.se/
Postat av: Melinda

Grattis :)

2009-07-31 @ 18:19:21
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Linnéa.

Antagligen för bebis sparakar och rör sig som mest nu innan han/hon lägger sig till rätta med huvudet neråt, har ju fortfarande plats kvar att knalla runder i magen och blir delvis starkare.. darför kan de göra ont. bebis som ligger och boxas och sparkar.. men gör det mer ont, konstigt ont inte bara öm så är de något annat! Puss nea:)

2009-07-31 @ 21:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0