Man vet när det är rätt.

Tänkte först skriva men efter jag publicerat det så ångrade jag mig ganska fort, jag lovade mig själv att efrer jag tog bort lösen skulle jag försöka bli mindre personlig, så jag ska försöka hålla på det. Sen varför ska människor jag aldrig prata med veta allt? Inte ens någon som kommenterar så funderar starkt på att lägga ner detta, eller också ge lösen till Julia typ haha.. Hon och Nea är dem enda jag "har" och Nea är en nörd som inte läser bloggar. Pratar kanske i nattmössan vad vet jag.. Men jag vet var jag har dem två och det betyder otroligt mycket.

Har ikväll varit och tittat på Julias och Andrès hus, jättefint och mysigt !! är så glad för deras skull, och knappt avundsjuk haha.. Men jag vill inte ha hus nu, att gifta mig står högst upp på min lista nu : ) Eller ja jag tackar klart inte nej till hus, marklägenhet är inte heller fel.



 -Världens finaste människa som står mig närmst hjärtat. Förvrigt är hon sjukt snygg här och stylad by me : ) 



 Fina Linnèa, som är min egna privat lärare när det gäller graviditet och har världens sötaste Lovis ! : ) -riktigt bra stöd.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, du är för söt! Ett tips, skaffa en blogg som du kan sätta lösenord på och bara ge till oss, om du känner att det ger något. Eller gör som jag, skriv det någon annan stans ex. dagbok eller textdokument på datorn.



"Förövrigt är hon sjukt snygg HÄR...", HAHA. Jo jag tackar jag! Men nog blev det bra den dagen ;-)

2009-07-09 @ 23:38:46
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Awww!!!!!! Världens bästa johanna,så söt är du. och jag läser visst bloggar! iaf din :)

2009-07-10 @ 11:55:18
URL: http://neeaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0