Lite av dagen.

Ja då var snart denna dagen över.. Har varit i stan med Mamma, skulle hitta present till mig och jag har ju önskat mig massage, ringde till hälsa och helhet häromdagen för att höra vad dem hade, sen var vi inne på Capelli idag och vi tänkte boka en dag men bestämde att vänta lite.Gick till Subway och åt lunch, köpte med mig en macka till Jokke med då han är lika glad i det som jag : ) Sen körde vi ut till Maxi för att handla till kalaset på söndag, sen körde vi hem och jag och Jokke var bjudna hem till Sandra där även Julia var. Där bjöds det på hallonpaj, kakor och kaffe. Riktigt gott. Fick superfina blommor och ett presentkort på massage på hälsa och helhet (då det var tur att vi inte bokade en tid) : ) Tack snälla Julia och Sandra..


Nu har Jokke precis duschat och vi får se vad kvällen bjuder på ;  )

Trevlig kväll !!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej de e inte så bra. Får hoppas ja går upp när ja slutat amma. :)

2009-07-30 @ 20:33:00
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: therese löfstedt

Om jag inte har helt fel för mig så får man inte massera en gravid då det kan sätta igång förlosningen?

Jag vet iaf att jag som nagelteknolog får inte göra handmassage på en gravid.

Så kolla upp de innan du bokar tid.

2009-07-31 @ 12:13:32
URL: http://thereselofstedt.blogg.se/
Postat av: Linnea Lundin

Ja johanna det får du göra, du måste ha speciell massage när du är gravid! så inte bebis tittar ut.

2009-07-31 @ 21:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0