Jobb..

Igår kväll körde vi ut till tydinge och grillade och hade mys. Tänkte bada med det blev försent. Var hemma vid halv tolv så då blev det att intaga sängen direkt.

Idag jobbar jag mellan 13-20.12 och jag hatar verkligen att jobba kväll. Spec när Jokke slutar samtidigt som jag börjar.

Har inte mycket mer att skriva idag.

Älskar min Jokke !

.
Uppdaterad : Nu har jag ätit frukost, är riktigt duktig nu, äter två mackor och en yoggi känns skönt att jag äntligen tycker det är gott. Nu ska jag sminka mig och lite sånt, magen har torkat så jag kan ta på mig kläder nu : ) Tar ett tag för den att torka men jag tror det är bra att smörja den med sånt, gör det tre gånger om dagen och än så länge har jag bara tre små bristningar som knappt syns vid vänster sida. Och jag hoppas verkligen jag slipper fler.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack så mycket, kan nästan inte se sig mätt på honom :-)



Kommer ihåg att mina bristningar började sådär. Jag var jätte lessen. Det slutade i sjukt mycket bristningar så jag hoppas du slipper det. Det ser inte roligt ut...

2009-07-17 @ 11:50:20
URL: http://motljuset.blogg.se/
Postat av: Susanne

Nu känns allt bra. Känns härligt att ha honom här. Han sover gott om nätterna och äter bra så allt funkar fint. Vi har haft tur :-)

Jag smorde bara in magen med vanlig hudkräm för torr hud. Hjälpte inte, men den blev mjuk iallafall :-)

2009-07-17 @ 13:15:11
URL: http://motljuset.blogg.se/
Postat av: Melinda

Ååh, va kul att du gör det :D

och visst är det spännande ^^, hihi.



Allt väl med dig? :)

2009-07-17 @ 13:39:04
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Therese

Hejsan Johanna!



Fint efternamn du har!! Jag heter då Therese Elofsson. Jag undrar om du har släkt i blekinge? Lite konstig fråga att ställa direkt så här men jag hittade inte en mailadress!!



Ha de fint!!

2009-07-17 @ 19:52:38
URL: http://tessislife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0