Harry potter tisdag.

Ja då har det jobbats idag, varit mycket att göra så jag var jättetrött när jag slutade. Körde hem och började med maten direkt, blev lövbiff och potatisgratäng, så gott!! Sen la vi oss i soffan och vilade, Jokke somnade men jag lyckades inte slappna av så jag började vika och tvätt.. sen blev vi lite rastlösa och gick ner till Ica för att handla lite, sen fick det bli en sväng till hemköp med då Ica inte hade brödet jag ville ha. ´När vi ändå var i närheten gick vi upp till Jonas och Tezz, busade med barnen och drack kaffe, tyckte kvällen var så fin så vi bestämde oss för att gå en sväng, blev att vi gick till lekplatsen och busade, jättetrevligt !

Nu är v hemma och jag är hungrig och trött, ska äta mackor och dricka tea sen blir det sängen.

Imorgon ska vi till doktorn sen ev till Åhus och hälsa på ett par vänner till Jokke.

Beställde idag biljetter till Harry potter på tisdag.

Märker nu att bebis fått "sovrutiner" jag brukar känna bebis direkt på morgnarna, men inte då jag går upp tidigt som idag, så jag tror den är en liten sömntuta som sin mamma, hoppas det håller i sig : ) På kvällarna är den dock en riktigt vilding :) Går imorgon in i vecka 26 : )

Godnatt


 Middagen

 kvällsfika



 Två blir tre - kärlek !

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag får leva på snygga ben;)



vad fin bild på er tre;)

nu ligger jag i sängen inte alls hungrig efter att se dina bilder

puss

2009-07-15 @ 22:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0