En dag närmare..

Idag skulle jag egentligen varit ledig men jag bytte så jag jobbar 13-20 och får vara ledig imorgon på min födelsedag : ) Nu sitter jag och äter frukost och dricker citrontea som bara finns att köpa i dk, så gott är det !! Jag köpte makrilsallad i helsingör och det är gott att ha på mackan, men usch som man stinker om händerna trots man inte ens rört det.. hmm.. Är lite småtrött idag.. har svårt att hitta skön sovställning då jag är öm om magen på kvällarna, och sen var bebis en riktig buse igår och det gör inte det lättare att sova : ) Så det var skönt med sovmorgon idag !

Ikväll ska Adam sova här, mamma ska iväg och dansa. Så jag förväntar mig frukost på sängen och sång imorgon : ) haha.

Nu ska jag in i duschen. Trevlig dag.

Och det är Linda som gjort min design, den var tydligen inte riktigt klar ännu. Är jättenöjd tack !

Kommentarer
Postat av: * Linda me Cazandra *

Hejhej.. Så glad att du är nöjd =) Så som du länkade till min blogg, så gör du me din privata blogg =) hoppas vi kan ses en dag.. hade varit skoj.. ska lägga in din signatur senare idag på bloggen samt en större bild på dig som du ville på ha sidan av din blogg.. Kramar

2009-07-29 @ 10:41:57
URL: http://mammaliinda.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin din blogg blev =)

2009-07-29 @ 21:17:23
URL: http://saundraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0