boa lite..

nu har jag precis diskat upp från igår och frukosten, hatar verkligen det men skönt när det är klart.. Nu helt plötsligt blev det mycket att göra idag. När Jokke slutat ska vi hem till Mamma och hon ska klippa och färga mitt hår. Ska bara tunna det så då går jag inte till frisör. Jokke ska titta på hennes tv som krånglade. Sen vid fyra har vi tvätttid och då tänkte jag att vi skulle börja packa ner lite saker från tvspelsrummet som snart kommer till att bli barnrum : ) Vi hade tänkt åka till Ikea och Ullared i slutet av aug el början av sept. Och då vill jag ha ut allt som ska ut, och jag har massor med kläder som jag ska packa ner och ställa i källaren, har packat ner 8 par byxor som jag inte kommer kunna ha på väldans länge.. sen massa annat.

Nu ska jag bädda sängen sen klä på mig.

Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: * Linda me Cazandra *

Hejhej. hur är de? Har du msn? Om du vill skulle vi kunna snacka där? =) Kramar

2009-07-13 @ 12:14:15
URL: http://mammaliinda.blogg.se/
Postat av: Mamma Sandra ☆

Åk till Ullared så snabbt ni kan, att gå där när man e gravid är ingen höjdare den lovar jag dig! Jag fick nog sätta mig ner minst 20 ggr och höll på att svimma pga alla människor! Hoppas ni har turen med er när ni ska dit och slippa alla köer och folkmassan.

2009-07-13 @ 12:50:42
URL: http://sardnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0