Bajs stänger friluftsbad

Tollarps friluftsbad fick på tisdagsmorgonen stängas för sanering sedan någon eller några bokstavligen skitit i bassängen. Nu riskerar barn att gå miste om skolavslutningen. http://www.kristianstadsbladet.se/article/20090707/KRISTIANSTAD/61035201/1338/&/Bajs-stanger-friluftsbad

Sjuka människor !! Hur kan man göra något sånt ? IDIOTER !!


Idag är det jobb mellan 13-20.. Jag hatar verkligen att jobba kvällar.

Hade trevligt i stan igår, träffade en del kända ansikte. Fick äntligen träffa Nea och Lovis, så underbart söt hennes dotter är !! Jag smälte totalt, hon gjorde såna roliga grimaser mot Jokke haha. Tänk om tre månader har vi också en, fast en liten bebis, som vi längtar !!! Lyssnade lite på rixfm igår, helt världeslöst att vara liten ska jag säga er, plus att min rygg orkar inte stå för länge, nu börjar det kännas man är gravid. Hade helt sjukt ont igår när vi skulle åka hem !! 



Älskar min Jokke överallt annat, att få bilda en familj tillsammans med honom är verkligen det bästa som hänt mig ! Han får mitt hjärta att slå ett extra slag, och aldrig trodde jag man kunde känna så starkt för någon !! Han är mitt allt !! 

 All kärlek till dig Jokke !


Kommentarer
Postat av: jokke

Älskar dig av hela mitt hjärta din knäppis! puss puss

2009-07-07 @ 14:38:26
URL: http://joakimlofstedt.blogg.se/
Postat av: mike

2009-07-07 @ 16:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0