15 Juli.

Idag är det löning för mig : ) 5 dagar till det endast är 100 dagar kvar till bf. 5 dagar sen ska jag till doktorn och försöka få bukt på min huvudvärk. 5 dagar sen är det endast 10 dagar till min 21-årsdag.

Ja idag är det jobb mellan 8-14, är sådär halv seg nu på morgonen precis som det ska va, hade jätte svårt för att somna igår kväll, var varm och hittade ingen skön sovställning, men jag lyckades somna till slut, Jokke somnar ju innan vi hinner säga godnatt : )

Nu ska jag äta lite frukost sen köra, ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Veronica

Trist med huvudvärk tjejen.



Snygga ben? Jag? HAA! Tack.

2009-07-15 @ 18:26:36
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0