100 cm..

Igår blev det marknad, hittade inget vettigt. Åt bara en massa. Fick min efterlängtade langos, sen köpte jag polkagrisstång, munkar och det var gott !! Det var riktigt varmt att gå där och massor med folk men det är väl så det är när det är marknad. 

Efter marknade körde vi hem till pappa för att få biljetter till diggiloo, dem kan själva inte gå så vi fick dem. Vip platser så vi parkerar vid slottet, får mat och sitter på tredje bänkraden, känns ju dumt att kasta iväg. Och vi hade inget annat för oss på söndag ändå.

idag ville jag som sagt till stranden, och det skulle vi egentligen med, men dem varnar tydligen för giftalger så jag känner att det nog inte är så bra att bada eftersom jag lätt får urinvägsinfektion nu sen jag blev gravid. Så  idag får det bli sol och bad i Tollarp. Jag ska undersöka dethär med algerna tills imorgon för jag vill verkligen till havet !!

Igår mätte vi magen, 100 cm vid naveln, altså växt 6 cm på 5 veckor.. känns lite, eller det är kanske normalt? Ja vad vet jag..

idag ska vi in till stan och köpa ny säng !!! Hoppas bara den finns kvar !!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad är det för säng ni har hittat? Du får slänga upp en bild sen ;) Kram

2009-07-03 @ 09:18:11
URL: http://youandmehoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0