Utkast: Precis hemkommen ...

Precis hemkommen från skolan, blev inte att vi gick i stan kallt ute. Gick bra i skolan, var dock lite sådär att vi skulle sitta samlade hela klassen och berätta om våra arbeten. Men nu är iaf allt klart, så nu ska betygen sättas. På fredag nästa vecka är det sista gången sen är skolan helt slut.

Känner mig frösen och halvförkyld, så nu har jag precis gjort mig en kopp tea och ska inta soffan med lite vänner. Det får mig alltid att må bra : ) Jokke är och tränar nu, sen ska vi hämta lillebror sen köra till pappa. Ska bli roligt att träffa den nya hunden. Pappa ringde precis och sa han bjuder på mat ikväll, och det tackar man inte nej till. Skönt att slippa laga själv. Ja då blir det jobb hela helgen nu, fick en tur till på söndag. Så imorgon sitter jag vak mellan 7-16, söndag är jag ute och jobbar mellan 7-13 och mellan 16-21.30 sitter jag vak igen, skönt med 19.5 extra timmar. Så på ett sätt är det bra att jag och Jokke inte är schemalagda samma helger för det blir alltid att jag jobba extra på hans helger och han extra på min och det resulterar i extra timmar som i sin tur blir bättre lön. För jobbar den ene av oss helg kan lika gärna den andra göra det, vi är ju så nykära så vi måste va där den andre är : )

Nu är det bara en vecka och en dag till jag ska ha tjejfest här hemma, ser verkligen fram emot det !! Bara tjejer och massa "flickprat" jag hoppas jag får min nya klänning tills dess, annars vet jag inte vad jag ska ha på mig, är iof inget jag behöver tänka på nu.

nej nu var det soffan..

PussochKramochHej

Ska vara duktig och lägga upp bilder på bilddagboken senare..


Kommentarer
Postat av: Lisaa

väl ingen överraskning att en tollarpsbonde kunde den :):):)

2009-01-30 @ 16:39:25
URL: http://liese.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag längtar också! Ska bli trevligt!

2009-01-30 @ 17:02:12
URL: http://ensaraliten.blogg.se/
Postat av: Emma

Härligt och vara nykär, det är den bästa känslan!

2009-01-30 @ 20:11:03
URL: http://emmath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0