Tvättat och klart..

Så nu har vi precis vikt och lagt in all tvätt, skönt. Jokke har varit duktig och tvättat idag eftersom jag fixat med maten. Det blev jättegott och uppskattades av alla, efter vi ätit spelade vi Absolut överens det är riktigt roligt ! Sen gick vi in och satte oss i soffan och mös med Harry Potter film till det blev det chokladpudding och grädde och mandariner ! Kalas gott.. Så imorgon får jag försöka med två promenader : )

Nu ska vi lägga oss, klockan ringer tidigt imorgon.

och jag har fortfarande inte hittat laddaren...

Mikaela, min mail är [email protected] , annars kan du skriva en kommentar sen raderar jag det. : )

Godnatt

Kommentarer
Postat av: hanna

Ja, tänkte skriva receptet på min blogg imon! kan du kolla där! Den blev jättegod! :)



Ja det gör ju det, men man blir så sur minsta lilla som inte g¨år bra! Gaah, menmen övning ger färdighet!



Vi har hittat en på mio som vi förmodligen ska köpa imorong! Slänger nog in en bild på den med på min blogg!

Hoppas du mår bra! Kramis!

2009-01-02 @ 23:19:54
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0