Tar på krafterna..

Ja det tar verkligen på krafterna att åka till ullared jag är helt slut idag, både i kroppen och huvudet. Är glad att jag är ledig idag för jag hade aldrig orkat upp och jobbat. Nu är Jokke hemma och håller rast och jag sitter och dricker kaffe ur min nya Marilyn mugg : ) Köpte massor med tavlor på henne och Elivs, blev helt överlycklig när jag hittade dem : ) köpte massa med saker till hemmet, så nu har vi fått upp gradin i köket och jag köpte nya till sovrummet : ) blev kalas fint.

Vi har massor inplanerat denna veckan och det är roligt, det jag kan berätta nu är torsdag ska vi klippa oss, sen på kvällen ska vi titta på bio med Jokkes mamma och sambo, blir den nya med Brad pitt, jag vill så gärna se den. Sen lördag ska vi hem till Bergelot och Tuppen och äta mat och skratta halvt ihjäl oss !! kalas : ) Sen bjuder veckan på lite annat smått och gott.

Nu ska jag sätta lite färg i håret sen ta och städa lite här hemma. Madde kommer hit efter ett, vi ska fixa det sista skolarbetet. Hon bjöd med mig på Mary kay party ikväll så jag ska se om Malin och Julia klarar gymnastiken utan mig, blir säkert inga problem.



 fixar fikan vi ska ha med oss..

 Linda på¨väg mot ullared..

  Tim och Linda.


 framme : )

Lägger upp fler bilder sen, har lite att göra nu.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ni ser ut att ha haft väldigt mysigt, alltid mysigt att åka iväg på såna där trippar.

Nu skall jag laga makaroner till lunch, haa !



Kramkram

2009-01-27 @ 13:19:32
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0