Solsken och svinkallt !!

Ja sånt väder är det idag.. Har precis kommit hem från en lång promenad med mamma. Mötte upp Jokke vid jobbet när han slutade sen gick vi till affären och handlade till ikväll, svärmor och hennes sambo kommer hit och äter middag. Ska bjuda på världens godaste kyckling gryta, det är den verkligen !!  Första gången Jokke åt den var hos pappa och Jill då satt han tillslut och åt från grytan haha, så söt. Sen till efterätt chokladpudding, mandariner och grädde. Min och Jokkes favorit !

Nu ligger jag här i soffan och är kall, hade tänkt lägga mig i ett varmt bad men det får vänta tills efter jag städat. Ska återigen leta efter min laddare..


Vi hörs säkert senare, håll tummarna på att jag hittar min laddare..

Kommentarer
Postat av: Emma

Så irriterande att vara av med saker, jag hittar inte min favvo BH. Man blir ju galen för mindre! Hoppas du hittar din laddare. Bilder är ju super kul :) Jag har precis knapprat i mig ett äckligt äpple, böev inte bättre av att läsa vad ni ska äta :)

2009-01-02 @ 18:15:59
URL: http://emmath.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hejhej nu har jag fixat lösen vet inte om jag ska skriva de här om du sen tar bort de direkt..

? HIttade inte din mail.

Kram

2009-01-02 @ 22:24:19
URL: http://lillamikaela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0