Solrosfrön och linfrö..

Ikväll har det varit ett par larm så det har varit lite halvstressigt men slutade bra som alltid annars.. Nu halvligger jag i soffan, ska strax hoppa in i duschen sen blir det att inta sängen. Tidigt jobb imorgon, och mycket. Först jobb i hemtjänsten mellan 07.15 - 13 sen börjar jag 15 och jobbar till 20.15 på det nya jobbet. Jokke jobbar kväll så jag kan lika gärna med jobba.


På fredag ska jag fixa naglarna , Tezz ska börja med akryl. Ska bli skönt, man känner sig så fin och flickig : )

Nu ska jag pussa på Jokke och lura in honom i duschen, brukar iof inte vara spec svårt..

Jag älskar dig Jokke, du är det bästa som hänt mig.

Godnatt och sov gott !!

Ni är dåliga på att kommentera !!


Kommentarer
Postat av: VERONICA

Klipp och naglar gör livet på topp :-)

2009-01-22 @ 10:47:23
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag köpte faktiskt solrosfrön igår (det andra har jag) för att pröva det du sa och det var ju mega gott! Dem bästa frukosttipsen får jag alltid av dig. Suveränt!



Hur mår du nu hjärtat? Inget vidare att åka på sånt där igen. Något står ju inte rätt till!!

2009-01-22 @ 11:53:50
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0