Smink..

Jag behöver lite tips och så..

Först är det om foundation, just nu har jag lancome när jag ska festa eller så, och till vardags kör jag maxfactor anti age(inte pga anti age utan för den är så lättsam att arbeta in)

Jag har prövat många olika, trvis bäst med dem jag har nu, men känner inte att jag får den "huden" jag vill ha.

Så någon som har tips på bra foundation?

Sen är det här med Mascara..

Där har jag med prövat miljontals, och den jag gillat mest den finns inte längre. Just nu har jag den nya Loreal Volume colagene och den är väl bra men inte sådär wow..

Så lite tips hade jag blivit glad för : )


Kommentarer
Postat av: hanna

den bästa mascaran ja haft är l'oral lash architect! Men jag har kånga ögonfransar , de e en stor bortse i den, men ja den e bra på mej =)



Taaaaack igen gumsan! =)

Kram



2009-01-15 @ 21:53:55
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Emelia

De allra allra bästa mascarorna jag någonsin haft är Diorshow Mascara från Dior och Definicils från Lancome.

Vad gäller foundation vet jag inte riktigt. Jag använder endast Ldb tonad dagkräm om dagarna och till lite lyxigare tillfällen en liten klick foundation från Mary K under ögonen typ. Skulle inte Jenny börja med det? För i så fall köp den! Tuben är liten och kostar men den räcker i en evighet!

2009-01-15 @ 23:07:21
URL: http://emelia.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0