Njurarna ?

Hej !  Idag sov jag alldeles för länge, men det var skönt. Har haft jätte ont i njurarna inatt så jag har knappt sovit något, jag har tagit pencilin sen fredags så det borde har blivit lite bättre nu tycker jag, men jag får väl ringa imorgon om det fortfarande gör ont.. tröttsamt detta.

Nu har jag iaf precis ätit frukost och Jokke haft sin rast, han ska tillbaka till jobbet och köra matrunda sen ha em tillsyner, han slutar tre idag och jag börjar halv fyra, så det är sån rolig dag där vi går om varandra.

Julia kommer strax hit och umgås, ska bara mysa en massa med kaffe och kanelbullar : ) Har saknat henne, hon har nyligen opererats så vi har inte umgåtts på ett par dagar och det känns.

Vi beställde ju tandblekningskit från någon hemsida, jag har prövat det nu tre gånger dvs tre timmar, jag vet inte om jag tycker att det blir någon större skillnad, visst jag har ju vita tänder sen innan men ändå. Någon som prövat något sånt hemma som är nöjd? Vore tacksam för svar : )

Ha en bra dag.


 Min älskade Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0