Missbruk..

Blev inget jobb i hemtjänsten idag då jag kräktes igår kväll.. illamåendet har varit från och till idag, har mestadels av dagen legat i sängen och tittat på mysteriet på greveholm.

läste en artikel innan, nässprays beroende klassas som missbruk, och så stod det att man kunde få hjälp från sin läkaren med hjälpmedel för att sluta så nu ska jag ta tag i det  ! Tydligen kan beroendet ha med min trötthet att göra, inget jag visste..

Dumma illamående..

Orkar inte skriva mer nu, blir mer ikväll.



 Igår när vi var på kalas hos Adam, så självklart skulle dem spela : )


Kommentarer
Postat av: Veronica

Illamående? du är int gravid ? :-)

Hur är allt annars? hoppas du kryar på dig snart.

Själv är man hemkommen , skönt som fan !

Planerar inför flytten och ja ikväll blir det tacomiddag med min vän och lite film och givetvis godis :-)



kramar kramar

2009-01-07 @ 16:37:19
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Lisaa

varför mår du illa hela tiden?....nu vandrar lisas tankar iväg på antagligen fel håll :P

2009-01-07 @ 21:02:52
URL: http://liese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0