Matte söker Husse

Känner mig lite bättre nu ikväll, kan bero på att jag sovit mestadels av dagen. Nu har vi precis ätit kvällsmat, kycklig, potatis och brunsås. Så gott.. Jokke är riktigt duktig på att laga mat. Blir alltid så gott.

Nu är han nere i tvättstugan och jag har diskat undan allt, sen ska vi lägga oss i ett varmt bad och sen blir det mys i soffan. Är sugen på att titta på filmen som går på tv3 matte söker husse, har sett den innan men det var längesen och om jag minns rätt så var den bra.

Imorgon ska jag och Madde köra in till stan och träffa ett par klasskompisar och gå igenom vårt arbete,(så jag hoppas på att inte må dåligt imorgon bitti ) Ska hämta henne vid halv tio tiden så det blir lite sovmorgon : ) Jokke är ledig och jag vet inte vad han ska pyssla med. Ska inom systemet och handla lite gott tills på lördag då det är inflyttningsfest hos Sandra och Thomas.

Nu är Jokke tillbaka så nu ska jag slita av han kläderna och slänga i han i badet : )

Hoppas ni haft en bra dag och får en trevlig kväll.








Matte söker husse

Sarah Nolan, en nyligen frånskild kvinna i 30-årsåldern har en familj som inte kan låta bli att lägga sina näsor i blöt när det gäller hennes privatliv - eller snarare brist på privatliv. Efter att hennes syster skapar en profil åt henne på datingsiten PerfectMatch.com, går förskolläraren Sarah ut på en rad skandalösa och roliga dater. Men kommer hon att träffa någon som uppfyller det viktigaste villkoret, någon som älskar hundar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0