Laddar ipoden..

Nu sitter jag här och lyssnar på Elvis på högsta volym, så bra !! Laddar min ipod, ska ut och gå en runda sen. Bort till Mamma och fika, tråkigt att sitta hemma själv. Har varit duktig och städat undan här och fixat tvätten till imorgon då det åter är dags att springa i alla trappor. Som jag längtar tills vi köpt tvättmaskin.

Förresten, vad har ni avlagt för nyårslöften nu då?

Jag har en del, bla att jag bara ska äta onyttigt på lördagar, ut och gå en timme varje dag, gå ner 5 kilo innan sommaren så jag har god tid på mig : ) och att jag ska vara lycklig och bara göra sånt som jag blir glad av och strunta i det andra. Ta vara på mina nära och kära och glädjas åt deras lycka : )

Så nu tror jag den är färdig laddad..

Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0