Knallröda..

Nu har jag städat hela lägenheten, duschat, färgat håret och sminkat mig. Allt har gått undan : ) Nu sitter jag och dricker kaffe och målar naglarna knallröda : ) trvis bäst i det. Väntar på att Madde ska komma sen är det skolarbete som gäller resten av dagen..

PussochKramochHej


måste säga att jag och Jokke är så överlyckliga som "hittat" Linda och Tim. Vi klaffar så bra med dem och har så förbannat roligt, jag har alltid velat ha ett "par" att umgås med, och jag och Linda har alltid trvivts kanon tillsammans och det är skit bra att Jokke och Tim också gör det, vi alla har lika sjuk humor och så jälva roligt tillsammans !! Vi hade verkligen skit kul igår !! Haha gapade och skrek och hade oss i ullared, haha.. folk måste trott vi hade fel i huvudet haha !!! Bergelot och Tuppen : )



 min fina mugg !!      en bild från idag, lägg märke till mitt halsband, inristat Jokke : )


nu kom Madde : )

Kommentarer
Postat av: Emma

tack så jättemycket, väldigt snällt skrivit :)

kram

2009-01-28 @ 10:42:53
URL: http://mindottervera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0