Klantigast i kommunen..

Nu är jag precis hemkommen från stan. Redovisningen gick bra, tycker dock sånt är pinsamt, tro det eller ej!  Blev en snabb runda i stan och där är ju massor med rea vilket resulterar i massor jag vill köpa !!! Men jag fick lugna mig då vi ska till ullared på måndag.

Hände en liten sak i morse, jag skulle sätta igång musik i köket, då jag älskar att ha hög musik när jag sminkar mig och så, hade precis kommit ut från duschen så jag hade inga kläder på mig, satte mig på knä på stolen för att nå stereon, fick ta en tröja för så jag inte visade brösten för hela bakgården, då händer det... rätt som det var kasar stolen oh jag ramlar och får stolen över mig och slår i knäet, och fy helskotta vad ont det gjorde, samtidigt som jag låg och skrattade åt mig själv hade jag tokont. Jag är verkligen klantigast i kommunen !! haha..

Känner mig lite bättre nu, illamåendet är fortfarande kvar men jag orkar hålla mig uppe, fick i mig en halv fralla innan och det är ju bättre än inget alls.

nu ska jag plocka undan lite här hemma sen kommer snart Julia upp.

trevlig dag och kväll.



Kommentarer
Postat av: linda&pigge

skrattar hahahhaaa

2009-01-23 @ 21:23:31
URL: http://majazippert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0