Kärlek till Jokke

Godmorgon. Idag är jag hyfsat pigg, mår dock illa och har ont i ryggen. Jobbar mellan 07.15 - 14,.30 men jag måste ringa till vårdcentralen när dem öppnar och hoppas på att få en akut tid idag, hade fruktansvärt ont i magen igår kväll/natt och såhär kan det inte fortsätta. Det är något som är fel det vet jag.

Nu sitter jag här med mitt Jorgubbstea, ska dricka upp det sen in och mysa lite med Jokke innan det är dags att traska till jobbet.

Jokke, Jag älskar dig så enormt mycket, du är det bästa som hänt mig. Du är det finaste jag vet..

Ha en bra dag och en trevlig helg.

PussochKramochHej

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kärlek är underbart !



tack så mkt!



Vi köpte vår resa på apollo över nätet.

Kram kram

2009-01-16 @ 13:42:03
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0