Kanelbullsbakande och pizza kräng..

Kanelbullarna blev mycket goda, tyckte även Jokke, Tobbe och Julia : ) nu har jag fryst in en påse och sparat en påse uppe till Jokke som han kan äta idag. Han frågade innan på allvar om han fick äta upp alla idag, och så sa jag nej dem ska frysas in, bra att kunna ta upp och tina när man får oväntat kaffebesök..  Julia har varit här hela dagen och hållt mig sällskap, men tror ni jag fick någon hjälp med att baka? Nej inte det inte, för hon satt bara och satt och drack kaffe. Så bara för det så bakade jag lite på henne !! haha ni ser så söt hon blev på fotot här under..


Nu kom jokke precis med Pizza till oss, sen när vi ätit ska vi hoppa in i duschen sen är det styling för fulla muggar : ) kommer bli snyggast på stället jag och Arvid, as always !! Slänger in bilder innan vi beger oss till S & T där festen ska hållas ikväll.

Trevlig lördag kväll och natt.

PussochKramochHej

Kommentarer
Postat av: * Linda me Cazandra *

Nu blev man sugen på kanelbullar.. Får ta & baka imorgon.. Hade varit trevligt om vi kunde få upp vår kontakt igen om du vill? Vi va ju ändå vänner när vi va små.. Ha en trevlig helg så hörs vi hoppas jag. Kram

2009-01-10 @ 17:36:16
URL: http://liindac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0