Kan man annat än älskar honom..

"Du är lätt det största som inträffat mig i mitt liv och överlägset det bästa. Jag älskar allt med dig"  Såna fina sms skickar Jokke varenda dag, och jag blir glad ända ut i fingertopparna, jag älskar han så mycket !! Han är det finaste jag vet !!


Idag är det jobb mellan 07.15 - 13.45.. Är hemma och håller rast nu, Jokke sitter vak så han har senare rast. I em ska vi in till stan och uträtta ett par ärande, annars blir det en lugn dag/kväll. Tror Julia skulle komma upp på lite kaffe ikväll.

Imorgon ska vi klippa oss !! och jag vet precis hur jag ska ha det ! Sen bio på kvällen,  kommer bli kalas !

Ha en bra dag, PussochKramochHej

Kommentarer
Postat av: fiafia

tycker dt e så mysigt att följa dig o jokke på bloggen:) det är härligt när man träffar kärleken i sitt liv, vilket ni två har gjort:)

Nu e det bara jag kvar:) kram kram

2009-01-28 @ 11:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0