Kallt ute..

Godmorgon. Idag hade jag ställt klockan trots jag är ledig. Kände att jag inte ville sova bort hela dagen plus att jag och Mamma skulle egentligen till stan. Känner att det är för kallt och säkert massa folk så vi tar stan en annan dag. Nu har jag precis ätit frukost, ska dricka upp kaffet sen ner och sola. Lite senare blir det promenad med mamma.

Jokke slutar jobba ett idag, vet inte riktigt vad vi ska göra idag.. eller jo tvätta vid fyra.. vilket jag inte alls tycker om !

Det är jobb för mig hela helgen så det blir en lugn helg.

Har fortfarande inte hittat min laddare, hur kan den bara försvinna sådär?

Som ni vet så är jag helt klänningstokig, jag har hittat en person och en klänning som gjorde att jag smälte, gå in här så får ni se henne : ) Så otroligt vacker är hon. Och vet ni vad? det spelar ingen roll vad hon har på sig för hon är alltid vacker, som ni ser på bilder hon lagt upp. http://mizzsofie.webblogg.se/


ha en bra dag så hörs vi senare !

PussochKramochHej

Kommentarer
Postat av: hanna

Ja de va mkt mkt gott! :) Körningen gick bra. eller ja., bättre än förra gångne =D

2009-01-02 @ 11:57:21
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: *Sofie-Tävling i bloggen*

Åh men tack söta du!!!!!!!!!!!!!

Så gulligt av dig=) Snacka om att göra mig glad hihi. Jag tycker DETSAMMA!

Hoppas att du får en underbar helg, kramar!

2009-01-02 @ 13:55:59
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0