Johanna älskar Joakim.

Nu är jag precis hemkommen, Adam är här och hälsar på. Han är hemma från skolan och är sjuk, så jag tyckte han skulle komma hit för jag tycker inte han ska vara själv spec inte när han är sjuk.. Han och Jokke sitter och spela tvspel, jag ska börja med maten nu. Dem ska få kötbullar och potatismos och jag ska äta kräftsallad : )

Är lite små trött och mår illa annars är allt kalas..

Nej nu får jag börja så jag hinner få en lugn stund innan det är dags för nästa jobb om två timmar.

Imorgon ska min älskade vän Julia opereras och jag är glad för hennes skull att hon äntligen fått tid !!

PussochKramochHej

Och jag älskar Joakim av hela mitt stora hjärta !

Kommentarer
Postat av: * Linda me Cazandra *

Tack för din kommentar.. Ok jag får kolla HM:s hemsida sen =) Kram

2009-01-14 @ 14:07:27
URL: http://liindac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0