Jävla sjukvård !!

Ja rent ut sagt !! Är precis hemkommen efter att ha spenderat ett par timmar på sjukhuset, dem tömde mig på några lite blod.. eller kanske inte men det kändes så. Fick ligga i ett rum och vänta och ha grymt jävla ont.. Jaha då det inte visade någon inflammation så kunde dem inte lägga in mig, men dem tror ja är nästan säkra på att det är blindtarmen men att det inte "slått" ut ännu.. Så ja då fick vi åka hem 300 kronor fattigare och ännu mer anti denna sjukvården . Det är alltid samma visa... Återkom, ÅTERKOM kan dem ens något annat ord?!

Ja så imorgon bitti ska jag till sjukhuset igen och dem ska tömma mig på blod ytterligare en gång, vilket betyder att jag  inte kan provjobba imorgon så det sket sig.. men hälsan får ju faktiskt ta och gå före för denna gången är det ju allvarligt.

Jokke är världens bästa, han satt och höll mig i handen och pussade på mig och sa att allt blir bra, precis så som mamma gjorde när man var liten : ) Han är så underbar. Sen var han snäll och hämtade papper och torkade bort tårarna från mina kinder, jag älskar honom av hela mitt hjärta. Tack för ditt stöd !!


Nu ska jag ta två alvedon, (som sjukhuset bjöd på) tänka sig !!! Sen ska jag försöka sova..

Angående jobbet så är det så att jag håller det för mig själv än så länge, hoppas ni har förståelse för det. Självklart får mina närmsta reda på det, men inte via bloggen.

Kommentarer
Postat av: fia

trist sånt där. Hoppas du blir bättre!! kram kram

2009-01-06 @ 01:04:25
URL: http://busenlias.blogg.se/
Postat av: hanna

vet årecios hur du känner me sjukvården. pissrövar e dom! Grrrr!

2009-01-06 @ 14:22:15
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0