Höggravid..

Jag säger bara som såhär, fy fan och vara höggravid och gå upp för alla trappsteg till oss... haha jag känner mig verkligen som det.. fy fan vad jobbigt det är ibland..

Idag har jag haft lite ta-hand-om-min-kropp-tid .. Målat naglarna, solat, peeling, tandblekning. Så nu ska jag in i duschen raka mig och sånt.. Sen är det snart dags för att börja jobba. Ska äta lite först, kräfsallad idag igen, så gott !!

Nu måste jag verkligen klippa mig, vet dock inte hur, vill ju ha det längre men en annan frisyr..  ja det är svårt det där..


Ha en bra kväll

PussochKramochHej

Kommentarer
Postat av: *Sofie*

Åh du får se hihi, är en hemlis så länge;))



Men duu kanske är höggravid snart, jag får känslan av något sånt ju... skönt med lite tahandomsigsjälvtid, skulle jag med behöva idag!!'



Kramis

2009-01-15 @ 13:54:45
URL: http://www.frusofie.se
Postat av: Sandra

Jag har också gått upp sen jag träffade Mattias ;) Även om det inte syns så har jag det haha. Innan åt jag kanske högst 2 ggr om dagen nu äter jag minst 10 helt sjukt, Men mat är ju så gott ;P Får nog börja tänka på vad jag äter. Jag skyller på mina P-Piller. Kramar

2009-01-15 @ 14:01:57
URL: http://ahlerupsbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0