Gjord av stål..

I morse när jag vaknade hade jag sådär ont, fattade ingenting. Men det var kalas att jag inte hade ont. Jag gick upp och gjorde mig i ordning, när jag kom ut till köket frågade Jokke mig vad jag gjorde uppe.. Jag ska iväg och jobba känner mig helt ok nu. Så jag struntade i att åka in och ta prover, förstår inte meningen med det när dem tog massa igår. Och sen hade jag ju inte lika ont i morse som igår när vi var på sjukhuset.

Så iväg åkte jag..

Precis hemkommen, har gått kalas idag och ska jobba imorgon kväll. Först hemtjänsten sen nya jobbet efter.

Mår skumt men har inte på långa vägar samma smärta som igår, väldigt märkligt.. men illamåendet är kvar.

Nu ska jag hoppa in i duschen , sen kommer väl Jokke strax hem från träningen.

Ikväll ska vi till Mamma, Adam fyller 11 idag så det är kalas.

Hoppas ni alla haft en bra dag.

Ska ta foton ikväll, nu när jag äntligen kan använda kameran igen :)

PussochKramochHej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0