Flickdag för hela slanten: )

Mys med Julia hela dagen, målat naglarna ,druckit alldeles för mycket kaffe, och nu har jag lurat henne till att smaka mitt goda gröna mint tea, det är så gott !!! .. så vi båda kommer nog besöka toan en del av allt drickande : ) Mamma mia har gått i bakgrunden så vi kunnat sjunga mellan allt, har saknat detta . Julia är nummer ett för mig (Jokke med såklart ) jag älskar henne så otroligt mycket, Arvid&Elof - until death take us apart ..  det är så det är !

Nu ska jag strax bege mig till jobbet..

Längtar till den 7 februari !!

 Finaste vännen !


 Massor med kaffeintag.

 bjuder på denna från gymnastiken igår : )

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Arvid

Du är för go Elofen min! Älskar dig. Din knas!

2009-01-21 @ 15:04:27
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: *Sofie*

Så söta ni är, mysig dag=)



Kram

2009-01-21 @ 19:16:36
URL: http://www.frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0